Owner! Posts Them Follow Dash



The Journey
The Journey;

Ahlan wa Sahlan!


Assalamualaikum, Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[Salam Ukhuwah]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

SPM Week 2 ((Phone incident))

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Minggu ni merupakan second week SPM. Last week amacam? BHAHHAHAHA okay over gilos ketawa nya. But to be frank, the first week is harsh and hard and.. tiring. Walaupun subjeknya subjek simple je. 

BM, erm okaylah. but.. yeah tak confident. 
Esoknya, exam BI. Yang ni selalunya aku mcm, konfiden sikit. Tapi tak.. Kali ni langsung tak. My essay T^T frustrating huh. It wasn't the best that i could offer, but nak buat cemana en.. dah lepas :(
Petang tu ada PQS. Aku jawab dgn perasaan yang blur. hahaha macam main taram je.. Tak rasa berdebar mana. Tapi kalut gak nak siapkan. TAK CUKUP MASA T^T T^T. 

Oh, sebab tak rasa berdebar tu an... Actually, sebelumnya dah let out dah segala pure water yang wujud dalam kantung mata aku. Kesnya, phone aku hilang bradehhhh. Lepas solat zohor, nak ambil buku dlm beg. tup tup, zip beg terbuka. Aku letak beg kat surau, sekali ngan Jwa. Dengan pantasnya dan refleks yang cemerlang, aku teruslah cari phone aku. Memang takde lah weh.. Sadisnyaaaaa

Kebetulan hari tu jugaklah ayah aku suruh bawa phone, senang nak contact balik nanti. Yelah aku selalu balik lewat. Kekadang tu sampai Maghrib baru sampai rumah. Hengko bayangkan nak bagitahu ayah aku pasal ni. Jwa pun bawa phone hari tu. Tapi tak kena curi ambil pun. Dia bawa phone picit-picit. Orang yang 'terambil' phone aku tu nak yang touch screen jeee. Curlasss kau nork.

Syukur alhamdulillah aku ada kawan yang supportive. Habis mood aku nak jawab exam PQS hari tu. Takpe lah.. redha kan jelah. Nak ambil, ambil jelah.. at least tutup balik zip beg tu. -,- haha
Thanks Rara, sebab bagitahu ustaz walhal ustaz pun tak dpt nak buat apa. Esoknya, Ustazah Nazila start menyoal. HAHA lawak stazah ni.. 
"Padan muka, siapa suruh bawa phone.. Tapi sian juga kat awok. Hm " 
" Benda dah terjadi stazah.. rezeki orang tu lah kot. ehe " 


Note kepada 'pengambil' phone guwa:
Hambil hajelah phone tu kalau hengkau terhingin sangat. Tapi sdcard and simcard guwa, pulangkan please. Banyak kenangan aku ngan dak kelas.. and gambar kakak aku dlm tu. Semoga Allah beri Taufeeq and Hidayah kat kau ye.. Mungkin kau desperate sangat.. aku faham.. Tapi aku harap kau berhentilah buat kerja2 cenggini ye. Btw, jangan buka acc sosial aku please. HAHA Thanks.. I do need space from my own phone. Kau dah realisasikan impian aku. Muah sikiiit. Oh ye, Doakan aku SPM ni ye.. :)