Owner! Posts Them Follow Dash



The Journey
The Journey;

Ahlan wa Sahlan!


Assalamualaikum, Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[Salam Ukhuwah]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Merentas Desa!.....


Salam!....Hey!...
Rabu Lepas Bella Mrentas desa...kire2 2 km tuuu!!...:face27:
1st taim jln & lari sejauh tuh!...:104:

Nak denga citer:90:??
Time reptile merentas desa,... Bella lari sepantas :20:yg bole....
sbb bella ingat jln tu betul....
& bella ingat kalau sape2 yg cepat time reptile akan terpilih masuk mrentas desa...rupe2 sume org masuk!!:face21:

Bella lari lah sepuas hati ....Bella dah jauhh nun di sane 2:103:lg jauh dari kak Naja..
Happy....Tapi...jln salah..:15:

Punye la SadiS!.....:face56:

Time real Merentas Desa...
Hanchoooo!!!!!!

hahah.. okay ..
BYE!

Labels: , , , , ,