Owner! Posts Them Follow Dash



The Journey
The Journey;

Ahlan wa Sahlan!


Assalamualaikum, Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[Salam Ukhuwah]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Dosa

Dosa aku sentiasa menghantui diri. Setiap hari aku fikir pasal dosa aku tu. Walaupun dah bertaubat, aku tetap ulang perkara yang sama. Adakah itu taubat namanya?
aku menyesal selepas melakukan dosa itu. Tapi tak lama kemudian, aku lakukannya semula. Aku tahu salah satu cara nak kawal perbuatan aku itu. Tapi banyak benda yang menghalang. 
Aku mohon pada Tuhan agar bantu aku. Berikan aku kekuatan. Namun, masih juga berdosa. Adakah ini tanda Tuhan tidak menyayangi ku? Adakah neraka sememangnya tempat ku?
Aku akui aku semakin jauh dariMu. Namun pabila aku ingin dekat padaMu,  Kau uji aku dan aku gagal. Ya, aku gagal. Aku risau betapa besarnya dosa aku. Betapa aib nya aku di akhirat kelak.
Aku mohon padaMu, jangan kau ambil nyawa ku selagi Kau tidak terima taubatku. Ampun kan aku ya Allah. Terimalah daku sebagai hambaMu yang soleh. Aku perlukan kekuatan dariMu. Aku perlukan ar-Rahman dan ar-Rahim Mu. Aku perlukan al-Ghaffur Mu. Aku perlukan Hidayah dan Taufik Mu. AKU PERLUKAN MU YA ALLAH.
*dipetik dari seorang sahabat*
ya Allah, terimalah taubat kami.

Labels: , , , , ,