Owner! Posts Them Follow Dash



The Journey
The Journey;

Ahlan wa Sahlan!


Assalamualaikum, Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[Salam Ukhuwah]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Luahan Rindu

Assalamualaikum.

Dah lama tak update blog. Lupakan semua pasal hias-hias blog ni. hahaha buat sebak je kalau ingat.

Kenapa?

Sebab kakak aku janji nak hiaskan utk aku. Tapi asyik tertangguh. Aku pun, dah dia janji nak buat.. aku taknak sentuh apa-apalah. Nanti dia marah pulak.

Kenapa asyik tangguh?

Sebabnya, kakak aku sakit. Lama jugak dia sakit. Allah, kuat betul dia ni.

Aku nak ceritakan kisah dia. Dari dulu lagi. Tapi aku tak mampu. Tak sanggup. Her story made me put everything to a halt. I think, it's about time to share it.

Oh Allah, please give me courage to write and type with my fullest heart.

Sungguh, aku Rindu.