Owner! Posts Them Follow Dash



The Journey
The Journey;

Ahlan wa Sahlan!


Assalamualaikum, Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[Salam Ukhuwah]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Congratulations ! :D

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. :D

This post is mainly about my sister :D well, 20/3/2014 is a very meaningful date evaa! hahaha . Sebab, hari tulah result SPM keluaq. Penentu masa depan :O .and 19/3/2014 pula result STPM . :O During both of that date, bella ada kat sekolah. :< well, ofc. semua pelajar ada kat sekolah time tu. Dah nama pun hari RABU and KHAMIS. Hari sekolah kan? hahaha

Debaran boleh dirasai oleh semua pihak tidak kira pelajar itu sendiri, guru mahupun ahli keluarga mereka. Bella yg kat dlm kelas tu pun berdebar. Curious dengan keputusan SPM 2013. You know why? Sebab kakak bella is one of the students yg tgh tunggu result SPM dia keluar. Nak call kakak masa pukul 12 tu, tapi ada kelas lah pulak dah. btw, cikgu tak masuk pun. Cuma teacher AddMaths kitorg je yg masuk.. hehe rajin-rajin. ^^ .

Akhir sekali, bella call kakak masa rehat. Maybe dalam jam 2.30 pm. Kakak bella x ada pulak time tu. Yang jawab phone tu ayah bella. so... yeah. I asked him. He said, well... she got 6A's . I was like, really? are you serious? I was sooooo happy. Cheerful, Delightful and Joyful.. lol hahaha. Yelah. Happy kot kakak dapat capai lebih drpd apa yg dia targetkan. 6/10 :D  Eventhough org lain maybe nampak mcm ... err 6 A je? I don't care. She did her best. I was so proud of her.

Ouh, and another thing. SMAN pecah rekod utk SPM 2013 ! Nobody obtained any FAIL or GAGAL dlm mana2 matapelajaran! oh yeah. xD . HAHA bangga ^^. Good job SMAN! AHhh rindunya kat budak2 SMAN. InshaAllah, kita jumpa nanti ye ! :D


Some pictures that were taken : 20/3/2014 - Musolla Ar-Raudhah








P/s: for more pictures, u can easily click here and click the album entitled TAHNIAH ANAK2 SMAN! or here *kakak najah's blog* feel free to follow her :D toodles. Ma'asalamah