Owner! Posts Them Follow Dash



The Journey
The Journey;

Ahlan wa Sahlan!


Assalamualaikum, Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[Salam Ukhuwah]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Hindustanii

Assalamualaikum..:face69:

blogger-emoticon.blogspot.com Maiyya Yashoda ..
ye tera kanhaiyya panghat pe meri pakde hai baiyyaan...
nannnannan hai... blablabla
* lagu hindustan (maiya yashoda - Hum saath saath hain)*
hehe..:75:

lama dah tak dengar, tgk citer hindustani.. makin lama, makin rindu..
begitu jgk kawan2 blogg kiter nie.. braper blan dah tak update.. ermm kepada yang follow bella, thnks a lot.. kpd yg minta bella follow.. sorry.. i'll do as much as i could..
in the mean time, lets hear a very delightful music...Me and my mum asyik dengar ajer lagu ni.. memang da bestblogger-emoticon.blogspot.com.. huhu..




ingat nak letak lgu ni kat dlm music bank .. nanti mesti asyik joget aje blogger2 yg walking2 kat sini..:face7:

Daa... wish 2 c u later.. i've got a tetamu.. hehe blogger-emoticon.blogspot.com

Labels: , , ,